niedziela, 4 listopada 2012

5. Impra na maxa!

Żałujcie, że jeszcze wczoraj nie byliście w liście moich znajomych! :D Tak, była wielka impra!
Na początku była bigaśna nuda, później kolega na chacie oznajmia, że szykuje się wielkie wydarzenie, bo ma animkę DJ-a. Zebraliśmy znajomych i przy muzyczkach z MSP'owego YT tańczyliśmy, gadaliśmy i przeżywaliśmy, jak ktoś odchodził. Tego dnia moja playliste znacznie się powiększyła i nie tylko moja.
A oto najciekawsze screeny:


Detmi - Kłamałaś to świetna muza na imprę! 


Nie wiem, o co tu im chodziło, ale spoko.



Nasz DJ dodał sobie głowę robota - było jeszcze świetniej!


Fajne zdjątko <przybliża>. Lol, ten emo gdzieś mnie łapie? Lololo xD


Kiedy DJ zemdlał, gdyż został już tylko z dziewczynami... Postanowiłam zrobić to samo! :D


Jee, jestem tylko sama! ;D Podskoki i... pstryk!

Podoba wam się taka impra? Chcecie więcej?! Zapraszajcie do znajomych, komentujcie i dodawajcie się do obserwatorów, by wiedzieć o każdej takiej chwili ;D

PS: NOWA REDAKTORKA NA BLOGU!!! Olaj2001 - na pewno ruszy ten blog ;)

3 komentarze: