piątek, 16 listopada 2012

11. Sprawy o różnych mianownikach .__.

Cześć .
Po 1. 
Nie prosimy o bywalców , moderatorów oraz właścicieli ( tak jest w moim wypadku :D ) chatu . Miałam taki przypadek kiedy toś na prawdę mnie dręczył , dlatego uwierzcie , to nie jest przyjemne .
A Julciu kochanie ;3 słuchaj przesiory za te błaganie o złoty pion :D Razem z postem się zmienię ^^
No właśnie Julko , bardzo cię proszę o nie dopisywanie jakiś informacji w moich postach , to jest moja prywatna sprawa co ja tutaj piszę . Wiesz .__.  xd
Po 2.
Przypominam gdzie się chat owy znajduje :D
NA SAMYM DOLE *.* ZNAJDUJE SIĘ CHAT :D
Proszę , piękne duże literki :D Dla tych który patrzą tylko kątem oka :  ]
 Po 3.
Ale ja was błagam xd
Piszcie , mówcie nw co jeszcze xd  ale gadajcie o naszym blogu . Powoli się rozkręcamy , wiecie , jak to jest ... szkoła -.- .
Więc mamy mało czasu ale będziemy się starać : ]
Po 4.
 To było już w Regulaminie
ale ja piszę osobiście :
PROSZĘ SIĘ WYRAŻAĆ W SPOSÓB KULTURALNY I TAKŻE ZWRACAM SIĘ O SZACUNEK DO RESZTY UŻYTKOWNIKÓW CHATU .  :3


A po 5 .
Moja fotka z jedną z milszych ludków z Msp ;D
Tylko ona zgodziła się na sceerna ;d Smutne nie ? ;s




-No i tyle :D Chyba się za bardzo nie rozpisałam , co ?
-Nieee .__. (SARKAZM) :D

Buziaczki ^ ^
                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz