sobota, 17 listopada 2012

13. Imprezowe możliwości!

Mówiąc "Imprezowe możliwości" bolą mnie plecy, bo napisałam 5 stron w zeszycie od religii (odpowiedzi na pytania, które i tak nie są do końca zrobione...), a przez ten czas siedziałam zgarbiona trzymając to wszystko, by nie spadło ;p Dziewczyna, o której mowa niżej podała mi do tego wiele odpowiedzi, za co bardzo jej dziękuje <3 <3 Ona mnie rozumie, a nie co ten mój głupi mąż. Kiedyś dostanie moda! xDD I tak na marginesie to na początku myślałam, że ta "..."  to Czarna, jednak nie miałam pewności i tego nie mówiłam. Teraz myślę, że to jednak była ona :D <-- To była wiadomość do mężusia.
Wcześniej jednak nieźle się bawiłam się Darth, czyli Nietoperzykiem. Byłyśmy same, ale i tak większość pisaliśmy na PW. Było świetnie i chcę wam to opowiedzieć.
Na początku odkrywaliśmy prawdopodobieństwa o sobie - tak całkiem przypadkiem. Dotarliśmy do faktu, że jesteśmy  b r a t n i m i   d u s z a m i ... Wzruszające. Oto parę z prawdopodobieństw (nazwy niektórych tron czy gier nie są zapisane w pełni, by nie reklamować ich i nie zdradzać tajemnicy ^^):

  1. Mamy tyle samo lat.
  2. Z miłości do koni i do wilków dałybyśmy się im zabić...
  3. Mamy takie same marzenia - by pojeździć na koniu i spotkać oko w oko wilka.
  4. Ostatnio widzieliśmy konia na jakiejś imprezie.
  5. Nasi rodzice nie pozwalają nam na jazdę konną.
  6. Kochamy język polski.
  7. Gramy na cs
  8. Gramy na cr...
  9. Gramy na ho...
  10. Gramy na msp.
  11. Gramy (lub grałyśmy) na st...
  12. Kochamy piosenkę "She wolf".
  13. Grałyśmy w wq.
  14. Nazywane jesteśmy "samotnymi, nieśmiałymi, skromnymi, arcymądrymi sierotkami"
  15. Znudziły nam się już rybki.
  16. Uważamy, że LPS są super.
  17. I inne...
Później nienormalnie sobie rozmawiałyśmy (a nienormalnie, bo każda z nas padała wtedy ze śmiechu) xD. No i wtedy zaproponowałam, by razem pomalować. Stworzyłyśmy arcydzieło, które niedługo zawiśnie w muzeum :D
Na pierwszym planie widać zboczonego teletubisia, a za nim fruwa sobie liść, który ma okres xDD

Później zmusiłam ją do gry 4 in a row - mam taką w realnym świecie, więc szybko się rozkręciłyśmy i nasz wynik wynosił... 4:1 dla mnie ;PP
Widać, jak szybko zdobyłam punkcik :D

Akcja toczyła się po prawej stronie i właśnie wpadał żeton Nietoperzyka :D

Nie wiem, jak długo w to graliśmy przy okazji rozmawiając sobie o CS i o innych stronach. Chwaliłyśmy się wtedy wszystkim, co tam posiadałyśmy i dzieliłyśmy się informacjami. Przy tym też było wiele śmiechu :D
Próbowałyśmy pograć w węża, ale nie umiałyśmy i tu zaczęło się coś, z czego mam najwięcej screenów xD
Wtargnęłyśmy do życia patyczaka i rozkręciliśmy go na maksa! :D Na szczęście potrafi wyginać się na wszystkie strony.
Pamiętam sytuacje, kiedy Nietoperzyk ułożył go w taki sposób, że jego noga była w kroczu. Nie było wątpliwości: masturbuje się stopą xDDD

Ten chory patyczak udaje szczającego psa... o-o

"Jee, wielbmy KiteKat2, naszą stwórczyni!" xD Zobaczcie, jak się do mnie modlą

Joga dla ciała i duszy... "To znak mniejszości czy większości?" ;P

Yyy... Nie wiem jak to skomentować. Znowu udaje psa, tym razem drapiącego się za uszkiem. Dziwny jest xDD

To było najlepszeee!! xD Nasz zboczony ludzik, co lubi tańczyć i śpiewać wystawia pupę na codzienną porcje klapsa :D Paczajcie na to nieco dłużej, a go może zrozumiecie ;p

Wiosna!!! Jaka radość, LOL <3

Jak się opalamy, to też chronimy ręką przed mocnym słońcem, prawda? Yea <3

To mogłoby trwać wieczność - prywatne, ponad 2 godzinne imprezki są cool :D
Chcesz takie przeżyć? Zapraszam na chat na dole strony!

2 komentarze:

  1. Ha ha ha! Z tym klapsem to super! Na serio geniusz to wymyślił O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Jeśli chcesz mogę ci dać kiedyś na chacie instrukcję, gdzie na takie coś wejść i się pobawić (jeśli nie wiesz) :)

      Usuń