niedziela, 4 listopada 2012

1. Witaj MSP!

Na MSP zarejestrowałam się od razu po tym jak zobaczyłam pierwszą reklamę. To było rok temu.
Pomyślałam sobie "WOW! Co za strona!" xD Ale początki szły bardzo źle. Bardzo. Do dziś nie mam kupionych zbyt wielu rzeczy - ani animek, ani ubrań ;P
Nim doszłam do 4lvl trochę zeszło - przecież przez wiele, wiele miechów wgl. nie wchodziłam, bo mi się znudziło xD
W mojej klasie wszystkie dziewczyny miały Moviestarplanet. Powymieniałyśmy się nickami, ale chyba mam teraz tylko Olaj2001. Uważałam, że ma superstyl i jeden raz kupiłam sobie takie ubrania jak ona ;P
Moja siostra założyła sobie MSP chyba w ty samym dniu. Na początku miała konto topkotek, ale zapomniała do niego hasła. Później nastała era pod nazwą Aleczka80. Radziła sobie lepiej niż ja, jeden wielki skandal! ;p Ja zostałam przy moim KiteKat2 i zauważyłam, że to wszystko zaczyna się znowu kleić... Mój biały boonies znów nie choruje, pojawiło się więcej ubrań i woła mnie sklep z animkami, nie mówiąc o tym, że wszyscy mnie jakoś bardziej lubią. Tak, MSP znowu jest fajne! :D Jeszcze trochę pograłam, gdy 3 listopada założyłam sobie ten blog - mam wiele rzeczy, które wymagają podzielenia się z wami! ;D

Co JA tu robię?
Staram się robić w miesiącu chociaż 4 posty.
Dbam o wygląd bloga.
Odpisuję na wszystkie wasze komentarze.
Co jakiś czas robię konkursy - bo tu nie może być nudy!

Co WY robicie?
Komentujecie posty - w ten sposób dajecie mi o sobie znak i znam wasze opinie na dane tematy.
Dodajecie się do obserwatorów - będziecie wiedzieć o każdym moim poście.
Bierzecie udział w konkursach i ankietach - do tego pierwszego nie zmuszam, ale to drugie to koniecznie. ;p
Zapraszacie do znajomych na Moviestarplanet (mój nick KiteKat2). Tylko napiszcie, że wy z bloga!
Dobrze się bawicie przy oglądaniu i czytaniu pościków! :)

A, bym zapomniała! Jak wyglądam ja i mój boonies na MSP? Tak! ;D















Olaj2001, redaktorka bloga też jakoś wygląda. Oto ona:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz