piątek, 9 listopada 2012

10. Najedzony Boonies

Witajcie w 10 poście ;D Najpierw sprawy organizacyjne bloga: NIKT GO NIE KOMENTUJE i większość osób siedzi tu tylko dla chatu -.- To wszystko ;p
Teraz o czymś, na co czekałam przez wiele miesięcy - aż mi zwierzak urośnie. Byłam święcie przekonana, że gdy się go do końca nakarmi, to urośnie. Wiele razy nie wchodziłam na MSP, gdy mi się nudziło, przez co punkty jedzenia, które wcześniej zarobiłam - znikły. Teraz jestem już bardziej wytrwała i mój Boonies miał już 9/9 pkt ;D Niestety nadal nie urósł, więc dziś dałam mu następne jedzonko z nadzieją, że gdy będzie już 10/9 to się wszystko zresetuje, a przedtem Boonies powiększy się. Nie. Nic się nie stało i nadal zostało 9/9. Bardzo się wkurzyłam, bo zmarnowałam na to wiele kasy! Do czego więc służy to jedzenie? Czekam na wasze odpowiedzi...

PS: Domyśliłam się, że to daje tylko punkty, a Booniesu urośnie oczywiście gdy osiągnie 3LVL, no ale jednak nadal widzę w parku Booni z poziomem mojego, a bardzo duże! Odpowiadajcie :(


2 komentarze:

  1. Fajny blog! Dodam do ulu. na moim blogu. Niestety nie wiem czemu tak się dzieje. Ja tez jestem na msp i jestem Zajla88. Zaprosisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również nie wiem, czemu tak jest :( Zaproszę cię!

      Usuń