środa, 28 listopada 2012

14. Zimowe zmiany

MSP wreszcie zmieniło swój wygląd na zimowy. Niedługo przecież zaczyna się grudzień!

Oprócz tego mamy nowe zadanie, które według mnie jest bardzo proste i opłacalne ^^ Wchodzimy na stronę WhooPsta i klikamy na 3 wybrane przez siebie produkty. Gotówka - mamy 25sc! Strona nie jest godna uwagi, ale zawsze coś.

I jeszcze coś! :D Nowy Pakiet Świąteczny VIP! 1 rok VIP, 350 Diamonds, 50.000 SC i 5 świątecznych prezentów. Brzmi fantastycznie, prawda? A więc przygotujmy się na cenę... 150 ZŁ! Nie powiem, włosy genialne, a boonies słodki, ale to i tak jest zdzierstwo, więc nie dajcie się, bo to tylko głupia gra xD Te promocje są ciągle, tyle, że wersja zimowa moim zdaniem jest gorsza - możemy wykorzystać ją tylko na ową zimną porę roku.

To jeszcze nie koniec. Są, jak wiadomo, nowe ubrania, animki i nie zdziwię się, jeśli coś jeszcze. Wszystko jest beznadziejnie czerwono-zielone. Wątpię, czy coś zakupię, nie są to ubrania zbyt uniwersalne ;D

Wiem, że myślicie, iż to koniec, ale jeszcze nie C: Chcę napisać o nowej aplikacji na tableta. Nie wiem, czy to jakaś gra, ale na swoim urządzeniu MSP nie instalowałam, gdyż przynajmniej mi bardzo muli.

I tak nadszedł koniec notki. Jestem smutna, że moja BF przestały już wchodzić na bloga, ale mówi się trudno... 
Wesołego klikania!
Wyobrażam już sobie jakiegoś głupka, który śmieje się, że po ekranie lata mu białe coś, zwane myszką O-O xDD

2 komentarze:

  1. Widziałam wygląd a z msp ap na pewno skorzystam. Zapro do mnie na mojego bloga msp. Na msp jestem Zajla88. Zaprosisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zaprosze :) I wejdę na bloga. Widocznie Cię zainspirowałam do zrobienia go, nie? xD

      Usuń