środa, 6 lutego 2013

21. Co wybrać?! Animka

Animkowy problem... Nazbierałam trochę kasy z myślą o nowej animce i pojawił się problem...
Którą animkę wybrać?

a) Bardzo fajna animka! Dzięki niej zatrzymałam się na stronie. Jest bardzo przekonująca i ładna, w moim stylu. Uwielbiam szpanować takimi na chacie xD




















b) Nigdy nie miałam animki, gdzie postać trzyma coś w ręku, a zawsze o takiej marzyłam! Tu pojawiła się chętna wata cukrowa, która na pewno każdemu osłodzi życie... ;*




















POMOCY!!! Piszcie w komentarzach lub na MSP ;(

_______
BONUS :D













O LOL, o MOL

2 komentarze:

  1. Ja tam bym kupiła... Animke z wąsami! Ona jest best ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie odpowiedź, wybierz a lub b xD Próbowałam wąsy, ale nie pasują mi do twarzy :C

      Usuń