poniedziałek, 3 grudnia 2012

17. Mikołajki ;-)

Witajcie !
Już niedługo mikołajki i Wigilia .
Są osoby które nigdy nie mają tak wspaniałych świat jak ja czy ty .
Dlatego POLSAT < TEN POST ZAWIERAŁ LOKOWANIE PRODUKTU> :D organizuje

Mikołajkowy Blok Reklamowy ;3

Upss. Czcionka się zmieniła ^^ Jeżeli to widać to sorrki

a jeżeli nie to siaraa :Dd  Dobra a polega to na tym:

1. Łączasz TV

2. Łączasz Polsat o 18:45 6 grudnia i oglądasz .

3. Nie wysyłając żadnych Sms'ów pomagasz dzieciom ^^


Proszę , Mikołaj x ) . 

                                                     Wesołych Świąt . ;3

5 komentarzy:

  1. Ale fajne! Niestety nie wiem czy będę mogła pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy tylko obejrzeć , więc nie widzę problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie widzę problemu i zapiszę to sobie gdzieś na ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oglądałam, było git, szybko zleciało, a pomogłam

      Usuń
  4. Hmm, ja nie oglądałam, ale moi rodzice zapewne włączyli telewizor, a wątpię, czy wypalanie moich oczu ekranem telewizora na coś się zda, bo i tak nic nie kupię z tego, co tam reklamowali. ;))
    BM

    OdpowiedzUsuń